צר פת

חוקי הפורום
לפני פרסום תגובות או נושאים, חובה לקרוא את חוקי הפורום
לא מוצאים את הידיים והרגליים? כנסו לאינדקס של הפורום לגישה נוחה לנושאים שנמצאים בו

ח גשמ ח

הודעהעל ידי kreskas » ג' מרץ 26, 2013 11:14 am

חג שמח :

ח גשמ ח

(מילון עברי - עברי)
גשם:
(ז') מטר, ממטרים, סגריר, דלף, טיפות מים מהשמים, אדים מעובים, מי-עננים


בעולם שנטעו בו עצים עד כמה שאפשר ובכל פינה פוטנציאלית
אין יום חג אחר ...


המנטרה "סגורה" ;)
תמונה
kreskas
 


מיספר:

הודעהעל ידי kreskas » ג' מרץ 26, 2013 6:43 pm

"מיספר":

סלחו לי שוב על הסתלבט :BLUSH
אבל מיס פר = שור בחצאית :OHMY
מיס:
(נ') גברת, העלמה, אישה לא נשואה, גברת צעירה, עלמה, נערה

ואם ננסה להבין יותר לעומק :SCRATCH
המחבר משווה את המספרים לשוורים ללא ביצים ...
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי aleph111 » ג' מרץ 26, 2013 6:58 pm

פלש:

..פל שפל שפל ש..

שפל:
(ז') ירידת מי ימים, נסיגת הים; מיתון, צמצום; נסיגה, התמעטות, ירידה, המעטה, הפחתה, דעיכה, דחיקה, רפיון, חולשה
(ת'/ש"ע) נבזה, נקלה, מושחת, גס-רוח, בוטה, מרושע; דחוק, נחות, כנוע, מתרפס, מושפל
(פ') קטנה קומתו, נעשה נמוך יותר, קטן, פחת, מעט, התמעט, הצטמצם, ירד, נחלש, הצטמק; ירד מגדולתו, נעשה כנוע, שחה קומתו, נפל, הובס

אלפ הביא לפני כמה הודעות את העניין עם הפלסטינים וההכרה בכאבם ,
לכבודו הקדשתי את המילה "פלש" .


יפה אבל,
יחזקאל 17:22 "וְיָדְעוּ כָּל-עֲצֵי הַשָּׂדֶה, כִּי אֲנִי יְהוָה הִשְׁפַּלְתִּי עֵץ גָּבֹהַּ הִגְבַּהְתִּי עֵץ שָׁפָל, הוֹבַשְׁתִּי עֵץ לָח, וְהִפְרַחְתִּי עֵץ יָבֵשׁ: אֲנִי יְהוָה, דִּבַּרְתִּי וְעָשִׂיתִי"
ישעיהו 2:12 "כִּי יוֹם לַיהוָה צְבָאוֹת, עַל כָּל-גֵּאֶה--וָרָם; וְעַל, כָּל-נִשָּׂא וְשָׁפֵל. יג וְעַל כָּל-אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן, הָרָמִים וְהַנִּשָּׂאִים; וְעַל, כָּל-אַלּוֹנֵי הַבָּשָׁן. יד וְעַל, כָּל-הֶהָרִים הָרָמִים; וְעַל, כָּל-הַגְּבָעוֹת הַנִּשָּׂאוֹת. טו וְעַל, כָּל-מִגְדָּל גָּבֹהַּ; וְעַל, כָּל-חוֹמָה בְצוּרָה. טז וְעַל, כָּל-אֳנִיּוֹת תַּרְשִׁישׁ; וְעַל, כָּל-שְׂכִיּוֹת הַחֶמְדָּה. יז וְשַׁח גַּבְהוּת הָאָדָם, וְשָׁפֵל רוּם אֲנָשִׁים; וְנִשְׂגַּב יְהוָה לְבַדּוֹ, בַּיּוֹם הַהוּא."
שמואל ב 6:22 "וּנְקַלֹּתִי עוֹד מִזֹּאת, וְהָיִיתִי שָׁפָל בְּעֵינָי; וְעִם-הָאֲמָהוֹת אֲשֶׁר אָמַרְתְּ, עִמָּם אִכָּבֵדָה"
שמואל א 2:3 "אַל-תַּרְבּוּ תְדַבְּרוּ גְּבֹהָה גְבֹהָה, יֵצֵא עָתָק מִפִּיכֶם: כִּי אֵל דֵּעוֹת יְהוָה, ולא (וְלוֹ) נִתְכְּנוּ עֲלִלוֹת. ד קֶשֶׁת גִּבֹּרִים, חַתִּים; וְנִכְשָׁלִים, אָזְרוּ חָיִל. ה שְׂבֵעִים בַּלֶּחֶם נִשְׂכָּרוּ, וּרְעֵבִים חָדֵלּוּ, עַד-עֲקָרָה יָלְדָה שִׁבְעָה, וְרַבַּת בָּנִים אֻמְלָלָה. ו יְהוָה, מֵמִית וּמְחַיֶּה; מוֹרִיד שְׁאוֹל, וַיָּעַל. ז יְהוָה, מוֹרִישׁ וּמַעֲשִׁיר; מַשְׁפִּיל, אַף-מְרוֹמֵם. ח מֵקִים מֵעָפָר דָּל, מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן, לְהוֹשִׁיב עִם-נְדִיבִים, וְכִסֵּא כָבוֹד יַנְחִלֵם: כִּי לַיהוָה מְצֻקֵי אֶרֶץ, וַיָּשֶׁת עֲלֵיהֶם תֵּבֵל. ט רַגְלֵי חֲסִידָו יִשְׁמֹר, וּרְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ: כִּי-לֹא בְכֹחַ, יִגְבַּר-אִיש"
שמואל+שאול+חנה=777 עַד-עֲקָרָה יָלְדָה שִׁבְעָה, וְרַבַּת בָּנִים אֻמְלָלָה. ו יְהוָה, מֵמִית וּמְחַיֶּה; מוֹרִיד שְׁאוֹל, וַיָּעַל
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

"טורפ":

הודעהעל ידי kreskas » ד' מרץ 27, 2013 6:29 am

כִּי לַיהוָה מְצֻקֵי אֶרֶץ, וַיָּשֶׁת עֲלֵיהֶם תֵּבֵל. ט רַגְלֵי חֲסִידָו יִשְׁמֹר, וּרְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ:
כִּי-לֹא בְכֹחַ, יִגְבַּר-אִיש"
(תודה על השיתוף ...התחברתי לגמרי ...)
שלום ל :א'
פלישה לכל הדעות היא עניין לא מוסרי ,
אם היא נעשית ע"י אנשים וחודרת לפרטיות של אחרים ,

פלישה למבנים נטושים אני יכול להבין ,
פלישה של צמחים מסתדרת לי בחשיבה כמו טריפה של חיות ע"י אחרות
זכות טבעית מלידה : חלק ממחזור של חיים ..
טורפ:
טור פטור פ .......אני מניח שהוא פטור מעונש , רוצח עם רשיון
NATURAL BORN KILLER במובן הנכון של המשפט .

לפלוש לאזור וליטוע עצים יכול להיחשב כפלישה חיובית ,
אבל לפלוש לפרטיותם של אחרים ולעקור עצים של מאות שנים ,
זאת כבר פלישה שנחשבת כרצח ואונס.
אבל זאת רק דעתי ,
זאת גם הסיבה שהבאתי את המילה הזאת מלכתחילה ...
ps
(חייב סיפור :
בטיול הראשון שלי בתאילנד הגענו לאי מסויים ,
אחרי כמה ימים החלטנו לעלות על עץ קוקוס ולקטוף אחד ,

שהמשימה הושלמה , הבעלים של העץ הגיע אלינו ,
וטען שהקוקוס שקטפנו עדיין לא בשל ,
והוא סיפר לנו שלעץ קוקוס לוקח 7 שנים כדי לתת פרי ראשון
ואת הפרי הראשון הזה אנחנו קטפנו לפני הזמן ...

לא אשכח את הבושה שהרגשתי באותו רגע ,כל החיים ... :BLUSH)
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי aleph111 » ד' מרץ 27, 2013 10:16 am

אהבתי מאד את סיפור הקוקוס, כנראה גם לנו כבני אדם והאנושות בכללה לוקח זמן לתת פרי :)
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

קוקוס

הודעהעל ידי kreskas » ד' מרץ 27, 2013 2:37 pm

aleph111 כתב:אהבתי מאד את סיפור הקוקוס, כנראה גם לנו כבני אדם והאנושות בכללה לוקח זמן לתת פרי :)

התחביב שלי (חוץ מעברית) הוא להכין קערות מאגוזי קוקוס
הקליפה של הפרי הזה היא חומר נפלא וחזק .
שנישאר שנים ..
פרי איכותי וקליפה עוד יותר ...

פרי ודעת זאת אותה אנרגיה ,

הבשלה של פרי לוקחת זמן .
kreskas
 

"חשבון" ו.. "סיפרה"

הודעהעל ידי kreskas » ד' מרץ 27, 2013 5:35 pm

א' ידידי :
אני מחפש תשובה במילים : ;S "חשבון" ו.. "סיפרה"

מנטרות איכותיות עם הודעות ברורות

חש בו נחש בו נחש בו נ...

במילה : "סיפרה" :
מצאתי שתי מנטרות :

...סיפרהסיפרהסיפרה....

"סיפר ה'"
"יפר הס"

יהוה ידעה שחשבון וספרות יעשו נזקים ...

זה במילים !!! ;S
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי aleph111 » ד' מרץ 27, 2013 6:15 pm

אין לי מושג מה אתה מחפש במילים חשבון-נחש, סיפרה-ספר. אך אומר לך מה ידוע לי.
הנחש כאמור מתקשר לפיתוי האכילה מעץ הדעת. דהינו, כל החוכמה שנצברת עקב מ-חשב-ה.
ספר יצירה 1:1 ממזער אותה לרמה של 22 אותיות ו-10 ספרות.
"(א) בשלשים ושתים נתיבות פליאות חכמה חקק י"ה יהו"ה צבאות את עולמו בשלשה ספרים בספר ספר וספור"
הציווי היה " וַיְצַו יְהוָה אֱלֹהִים, עַל-הָאָדָם לֵאמֹר: מִכֹּל עֵץ-הַגָּן, אָכֹל תֹּאכֵל. יז וּמֵעֵץ, הַדַּעַת טוֹב וָרָע--לֹא תֹאכַל, מִמֶּנּוּ: כִּי, בְּיוֹם אֲכָלְךָ מִמֶּנּוּ--מוֹת תָּמוּת"
לאחר האכילה הודח האדם מגן העדן, אולם "ג וַתֹּאמֶר, הָאִשָּׁה, וְלָמָּה חָשַׁבְתָּה כָּזֹאת, עַל-עַם אֱלֹהִים; וּמִדַּבֵּר הַמֶּלֶךְ הַדָּבָר הַזֶּה, כְּאָשֵׁם, לְבִלְתִּי הָשִׁיב הַמֶּלֶךְ, אֶת-נִדְּחוֹ. יד כִּי-מוֹת נָמוּת--וְכַמַּיִם הַנִּגָּרִים אַרְצָה, אֲשֶׁר לֹא יֵאָסֵפוּ; וְלֹא-יִשָּׂא אֱלֹהִים, נֶפֶשׁ, וְחָשַׁב מַחֲשָׁבוֹת, לְבִלְתִּי יִדַּח מִמֶּנּוּ נִדָּח."

עכשיו בהקשר לשאלתך חשבון, נחש, ספר-ה'
במדבר 21 "ד וַיִּסְעוּ מֵהֹר הָהָר, דֶּרֶךְ יַם-סוּף, לִסְבֹב, אֶת-אֶרֶץ אֱדוֹם; וַתִּקְצַר נֶפֶשׁ-הָעָם, בַּדָּרֶךְ. ה וַיְדַבֵּר הָעָם, בֵּאלֹהִים וּבְמֹשֶׁה, לָמָה הֶעֱלִיתֻנוּ מִמִּצְרַיִם, לָמוּת בַּמִּדְבָּר: כִּי אֵין לֶחֶם, וְאֵין מַיִם, וְנַפְשֵׁנוּ קָצָה, בַּלֶּחֶם הַקְּלֹקֵל. ו וַיְשַׁלַּח יְהוָה בָּעָם, אֵת הַנְּחָשִׁים הַשְּׂרָפִים, וַיְנַשְּׁכוּ, אֶת-הָעָם; וַיָּמָת עַם-רָב, מִיִּשְׂרָאֵל. ז וַיָּבֹא הָעָם אֶל-מֹשֶׁה וַיֹּאמְרוּ חָטָאנוּ, כִּי-דִבַּרְנוּ בַיהוָה וָבָךְ--הִתְפַּלֵּל אֶל-יְהוָה, וְיָסֵר מֵעָלֵינוּ אֶת-הַנָּחָשׁ; וַיִּתְפַּלֵּל מֹשֶׁה, בְּעַד הָעָם. ח וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, עֲשֵׂה לְךָ שָׂרָף, וְשִׂים אֹתוֹ, עַל-נֵס; וְהָיָה, כָּל-הַנָּשׁוּךְ, וְרָאָה אֹתוֹ, וָחָי. ט וַיַּעַשׂ מֹשֶׁה נְחַשׁ נְחֹשֶׁת, וַיְשִׂמֵהוּ עַל-הַנֵּס; וְהָיָה, אִם-נָשַׁךְ הַנָּחָשׁ אֶת-אִישׁ--וְהִבִּיט אֶל-נְחַשׁ הַנְּחֹשֶׁת, וָחָי. י וַיִּסְעוּ, בְּנֵי יִשְׂרָאֵל; וַיַּחֲנוּ, בְּאֹבֹת. יא וַיִּסְעוּ, מֵאֹבֹת; וַיַּחֲנוּ בְּעִיֵּי הָעֲבָרִים, בַּמִּדְבָּר אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי מוֹאָב, מִמִּזְרַח, הַשָּׁמֶשׁ. יב מִשָּׁם, נָסָעוּ; וַיַּחֲנוּ, בְּנַחַל זָרֶד. יג מִשָּׁם, נָסָעוּ, וַיַּחֲנוּ מֵעֵבֶר אַרְנוֹן אֲשֶׁר בַּמִּדְבָּר, הַיֹּצֵא מִגְּבֻל הָאֱמֹרִי: כִּי אַרְנוֹן גְּבוּל מוֹאָב, בֵּין מוֹאָב וּבֵין הָאֱמֹרִי. יד עַל-כֵּן, יֵאָמַר, בְּסֵפֶר, מִלְחֲמֹת יְהוָה: אֶת-וָהֵב בְּסוּפָה, וְאֶת-הַנְּחָלִים אַרְנוֹן. טו וְאֶשֶׁד, הַנְּחָלִים, אֲשֶׁר נָטָה, לְשֶׁבֶת עָר; וְנִשְׁעַן, לִגְבוּל מוֹאָב. טז וּמִשָּׁם, בְּאֵרָה: הִוא הַבְּאֵר, אֲשֶׁר אָמַר יְהוָה לְמֹשֶׁה, אֱסֹף אֶת-הָעָם, וְאֶתְּנָה לָהֶם מָיִם. {ס} יז אָז יָשִׁיר יִשְׂרָאֵל, אֶת-הַשִּׁירָה הַזֹּאת: עֲלִי בְאֵר, עֱנוּ-לָהּ. יח בְּאֵר חֲפָרוּהָ שָׂרִים, כָּרוּהָ נְדִיבֵי הָעָם, בִּמְחֹקֵק, בְּמִשְׁעֲנֹתָם; וּמִמִּדְבָּר, מַתָּנָה. יט וּמִמַּתָּנָה, נַחֲלִיאֵל; וּמִנַּחֲלִיאֵל, בָּמוֹת. כ וּמִבָּמוֹת, הַגַּיְא אֲשֶׁר בִּשְׂדֵה מוֹאָב--רֹאשׁ, הַפִּסְגָּה; וְנִשְׁקָפָה, עַל-פְּנֵי הַיְשִׁימֹן. {פ}
כא וַיִּשְׁלַח יִשְׂרָאֵל מַלְאָכִים, אֶל-סִיחֹן מֶלֶךְ-הָאֱמֹרִי לֵאמֹר. כב אֶעְבְּרָה בְאַרְצֶךָ, לֹא נִטֶּה בְּשָׂדֶה וּבְכֶרֶם--לֹא נִשְׁתֶּה, מֵי בְאֵר: בְּדֶרֶךְ הַמֶּלֶךְ נֵלֵךְ, עַד אֲשֶׁר-נַעֲבֹר גְּבֻלֶךָ. כג וְלֹא-נָתַן סִיחֹן אֶת-יִשְׂרָאֵל, עֲבֹר בִּגְבֻלוֹ, וַיֶּאֱסֹף סִיחֹן אֶת-כָּל-עַמּוֹ וַיֵּצֵא לִקְרַאת יִשְׂרָאֵל הַמִּדְבָּרָה, וַיָּבֹא יָהְצָה; וַיִּלָּחֶם, בְּיִשְׂרָאֵל. כד וַיַּכֵּהוּ יִשְׂרָאֵל, לְפִי-חָרֶב; וַיִּירַשׁ אֶת-אַרְצוֹ מֵאַרְנֹן, עַד-יַבֹּק עַד-בְּנֵי עַמּוֹן--כִּי עַז, גְּבוּל בְּנֵי עַמּוֹן. כה וַיִּקַּח, יִשְׂרָאֵל, אֵת כָּל-הֶעָרִים, הָאֵלֶּה; וַיֵּשֶׁב יִשְׂרָאֵל בְּכָל-עָרֵי הָאֱמֹרִי, בְּחֶשְׁבּוֹן וּבְכָל-בְּנֹתֶיהָ. כו כִּי חֶשְׁבּוֹן--עִיר סִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי, הִוא; וְהוּא נִלְחַם, בְּמֶלֶךְ מוֹאָב הָרִאשׁוֹן, וַיִּקַּח אֶת-כָּל-אַרְצוֹ מִיָּדוֹ, עַד-אַרְנֹן. כז עַל-כֵּן יֹאמְרוּ הַמֹּשְׁלִים, בֹּאוּ חֶשְׁבּוֹן; תִּבָּנֶה וְתִכּוֹנֵן, עִיר סִיחוֹן. כח כִּי-אֵשׁ יָצְאָה מֵחֶשְׁבּוֹן, לֶהָבָה מִקִּרְיַת סִיחֹן: אָכְלָה עָר מוֹאָב, בַּעֲלֵי בָּמוֹת אַרְנֹן. כט אוֹי-לְךָ מוֹאָב, אָבַדְתָּ עַם-כְּמוֹשׁ; נָתַן בָּנָיו פְּלֵיטִם וּבְנֹתָיו בַּשְּׁבִית, לְמֶלֶךְ אֱמֹרִי סִיחוֹן. ל וַנִּירָם אָבַד חֶשְׁבּוֹן, עַד-דִּיבֹן; וַנַּשִּׁים עַד-נֹפַח, אֲשֶׁר עַד-מֵידְבָא. לא וַיֵּשֶׁב, יִשְׂרָאֵל, בְּאֶרֶץ, הָאֱמֹרִי. לב וַיִּשְׁלַח מֹשֶׁה לְרַגֵּל אֶת-יַעְזֵר, וַיִּלְכְּדוּ בְּנֹתֶיהָ; ויירש (וַיּוֹרֶשׁ), אֶת-הָאֱמֹרִי אֲשֶׁר-שָׁם. לג וַיִּפְנוּ, וַיַּעֲלוּ, דֶּרֶךְ, הַבָּשָׁן; וַיֵּצֵא עוֹג מֶלֶךְ-הַבָּשָׁן לִקְרָאתָם הוּא וְכָל-עַמּוֹ, לַמִּלְחָמָה--אֶדְרֶעִי. לד וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל-מֹשֶׁה, אַל-תִּירָא אֹתוֹ--כִּי בְיָדְךָ נָתַתִּי אֹתוֹ וְאֶת-כָּל-עַמּוֹ, וְאֶת-אַרְצוֹ; וְעָשִׂיתָ לּוֹ--כַּאֲשֶׁר עָשִׂיתָ לְסִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי, אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן. לה וַיַּכּוּ אֹתוֹ וְאֶת-בָּנָיו וְאֶת-כָּל-עַמּוֹ, עַד-בִּלְתִּי הִשְׁאִיר-לוֹ שָׂרִיד; וַיִּירְשׁוּ, אֶת-אַרְצוֹ"
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: צר פת

הודעהעל ידי kreskas » ד' מרץ 27, 2013 6:47 pm

מה אין לך מושג ? אני מחפש את המנטרה ואת המסר שבה ...

לא ידעתי שחשבון זאת עיר ,סלח לי על הבורות,

כִּי בְיָדְךָ נָתַתִּי אֹתוֹ וְאֶת-כָּל-עַמּוֹ, וְאֶת-אַרְצוֹ; וְעָשִׂיתָ לּוֹ--כַּאֲשֶׁר עָשִׂיתָ לְסִיחֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי, אֲשֶׁר יוֹשֵׁב בְּחֶשְׁבּוֹן. לה וַיַּכּוּ אֹתוֹ וְאֶת-בָּנָיו וְאֶת-כָּל-עַמּוֹ, עַד-בִּלְתִּי הִשְׁאִיר-לוֹ שָׂרִיד; וַיִּירְשׁוּ, אֶת-אַרְצוֹ"

לא ידעתי שסגרו את ה"חשבון" עם הנחש כבר לפני אלפי שנים ..."שריד לא השאירו לו" ...
כניראה שלא משנה מאיזה עיר ה"נחשים" החשבון איתם ייסגר ... :THUMBUP
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי aleph111 » ד' מרץ 27, 2013 7:14 pm

לדעתי, לנחש יש שני אספקטים שונים ומנוגדים, טוב ורע. ראה לדוגמא את הנחש כסמל של חוכמה ורפואה בכל רחבי העולם.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7% ... 7%95%D7%A1
http://www.tapuz.co.il/albums/publicmed ... 0&o=1&ao=1
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

...נחשנחשנחש....

הודעהעל ידי kreskas » ד' מרץ 27, 2013 8:08 pm

"הפוך גוטה הפוך" ... ;)
אני גם מת על המישחק הזה ..
מרחיב אופקים ומאפשר הגעה למחוזות לא צפויים ..

נ חש נח שנ חש

חשת שהכיש אותך ,
גרם לך לעצור לנוח ,
ואז נירדמת ...
אם לא ידאגו לך בדקות הקרובות
תנצבה. :ROTFL

...חש נח שנ....

חָשׁ פ' קל
to hurry, to make haste
נָח פ' קל
to rest, to relax



שאתה חש נח , אתה גם ישן ...
וגם קל לך לנחש ...

בכל מיקרה מנטרה חזקה נחש ...
יש בה עוד להבין ...אני סתם עצלן
אבל iaם משחקים הפוך על הפוך אז עכשיו תורך ;)
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי עוד אחת » ד' מרץ 27, 2013 10:07 pm

חשבון- מתמטיקה - חשב בו (ומי שלא מצליח עושה' נחש בו' ז"א to guess) וגם חש בו נח. חשבון זה כלי יעיל ועוזר

חשבון - העיר - חש בו נחש. הם התעסקו בכישופים.
הנחש כאן הוא הערמומיות אבל גם התאווה לשלוט בבריאה/בריאות/בריות באמצעות החומר, כוונה וכמובן ידע.
חשבון סגרו איתם ב-אש: כִּי-אֵשׁ יָצְאָה מֵחֶשְׁבּוֹן
האש, הרצון שהפך לתאווה רווית אגו, חזר אליהם בגדול.

(מתנצלת על ההחלטיות, זה סתם עוד הצעה)
עוד אחת
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1687
הצטרף: ד' אפריל 11, 2012 3:49 pm

Re: צר פת

הודעהעל ידי עוד אחת » ה' מרץ 28, 2013 12:03 am

תהילים

למה מה, אתה מפחיד ז' עם ז'?
לא מפחיד אפילו אם תמצא מילה כמו מת. הכל מוביל לסגירת תיקונים, הרמת תדרים, אפילו הגנות ולא להרוג אנשים.
עם זאת, נמאס לי ויתכן ולנוספים מחטאים, אשמה, התרפסות וכל הזמן לבקש מיהוה עזרה ולהתבלבל בינו לבין הבורא.

אז מה יש פה חוץ מ- תה של הל? :SCRATCH
עוד אחת
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1687
הצטרף: ד' אפריל 11, 2012 3:49 pm

" ה', י', לי, מת "

הודעהעל ידי kreskas » ה' מרץ 28, 2013 8:02 am

עוד אחת כתב:תהילים

למה מה, אתה מפחיד ז' עם ז'?
לא מפחיד אפילו אם תמצא מילה כמו מת. הכל מוביל לסגירת תיקונים, הרמת תדרים, אפילו הגנות ולא להרוג אנשים.
עם זאת, נמאס לי ויתכן ולנוספים מחטאים, אשמה, התרפסות וכל הזמן לבקש מיהוה עזרה ולהתבלבל בינו לבין הבורא.

אז מה יש פה חוץ מ- תה של הל? :SCRATCH


לא עניין של להפחיד ...
בקריאת המנטרה הרגשתי..
שכאילו המחבר מרגיש שתהילים זה ספר לזכרו ...

" תהי לים "

" ה', י', לי,מת "

שוב ,אני לא מכיר את הספר הזה ולא יכול להצדיק את המנטרה ,
הרגשה אישית ,זה הכל ...
אבל משפט כזה דרסטי" מופיע בשם של ספר : מהקדושים ליהודים ... :OHMY

אני מנסה לא לדרוך על הדברים הקדושים לאנשים מסוייימים ,
אבל לפחות שידעו שזה שם ...
עד היום הם לא שמו לב בכלל ... :WHAT
kreskas
 

Re: צר פת

הודעהעל ידי aleph111 » ה' מרץ 28, 2013 10:39 am

תהילים-תהילה-מת
תהילים 115:16 "השמיים שמיים, ליהוה; והארץ, נתן לבני-אדם.
יז לא המתים, יהללו-יה; ולא, כל-יורדי דומה.
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am


הקודםהבא

חזור אל מיסטיקה ודת

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים