סיימון, החיה הרעה וה-א'

חוקי הפורום
לפני פרסום תגובות או נושאים, חובה לקרוא את חוקי הפורום
לא מוצאים את הידיים והרגליים? כנסו לאינדקס של הפורום לגישה נוחה לנושאים שנמצאים בו

סיימון, החיה הרעה וה-א'

הודעהעל ידי aleph111 » ה' ספטמבר 25, 2014 9:49 am

כזכור הקונספירציה הכי עדכנית אודות דאעש ומנהיג הקבוצה היא שאבו-בכר אל בגדדי הוא בעצם סוכן מוסד יהודי בשם שמעון אליוט.
ראשית אפתח במספר (קטן ביותר) נקודות פזורות בציר הזמן ובציר המרחב שלכאורה נראות רנדומליות ומקריות לגמרי, ובהמשך אנסה לחברם אל נקודת המרכז האמצעית...שאני מתייחס אליה כמקור.

מקור השם סיימון
http://www.behindthename.com/name/simon




סיימון והנצרות
שמעון פיטר בן יונה=888

http://www.answers.com/Q/How_many_men_b ... _Testament
http://jesus8880.com/chapters/gematria/ ... s-1925.htm

topic5690.html



סיימון חסר הדעת
post54355.html#p54355
post54616.html#p54616

סיימון והינדואיזם בודהיזם
http://www.palikanon.com/english/pali_n ... /asita.htm
http://books.google.co.il/books?id=sa5f ... on&f=false

http://www.sacred-texts.com/bud/ipc/ipc06.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Commission

סיימון והאיסלאם
http://www.nairaland.com/735648/islams- ... us-did-not

http://www.answering-christianity.com/s ... t_seth.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_of_Cyrene

ישמעאל: בראשית 16:11 "וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן, וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל, כִּי-שָׁמַע יְהוָה אֶל-עָנְיֵךְ"
שמעון: בראשית 29:33 " וַתַּהַר עוֹד, וַתֵּלֶד בֵּן, וַתֹּאמֶר כִּי-שָׁמַע יְהוָה כִּי-שְׂנוּאָה אָנֹכִי, וַיִּתֶּן-לִי גַּם-אֶת-זֶה; וַתִּקְרָא שְׁמוֹ, שִׁמְעוֹן"

דרך אגב אם כבר מדברים על שמיעה אז ......Lend me your ears
תגידו...מה אתם חושבים חברי ארגון דאעש עושים בשעות הפנאי להוואי ותרבות?

אם הייתי צריך לנחש אז הייתי מהמר שהם מקשיבים לביטלס וקוראים מחזות שייקספיריות.

http://www.ibtimes.co.uk/isis-british-r ... eo-1466123
http://en.wikipedia.org/wiki/Friends,_R ... _your_ears

http://www.poetryfoundation.org/poem/247644





What would you think if I sang out of tune
Would you stand up and walk out on me
Lend me your ears and I'll sing you a song
and I'll try not to sing out of key



סיימון והבונים החופשיים

http://www.henrymakow.com/simon_magus.html


King thinks that this tradition "savours too much of Alexandrian philosophy to demand any credit," to which we demur. The shape and form of the wings of the two cherubim standing on the right and left sides of the Ark, these wings meeting over the "Holy of Holies," are an emblem quite eloquent in itself, besides the "holy" Jod within the ark! The Mystery of Agathadaemon, whose legend states, "I am Chnumis, Sun of the Universe, 700," can alone solve the mystery of Jesus, thenumber of whose name is 888." It is not the key of St. Peter, or the Church dogma, but the narthex -- the wand of the candidate for initiation -- that has to be wrenched from the grasp of the long-silent Sphinx of the ages.
http://www.sacred-texts.com/the/sd/sd2-2-06.htm
post54357.html#p54357








שמעון והיהדות

אני אשאיר את החלק הזה לסוף...אבל בינתיים אני אשאיר את הקישורים הבאים עם המפתחות הראשיים הקשורים ישירות אליו...שכם(360) בן חמור(306)=666
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7% ... 7%95%D7%9F


post50505.html#p50505
post49639.html#p49639

post47878.html#p47878





אסיים כרגע בספרו של זוכה פרס נובל לספרות ויליאם גולדינג משנת 1954 "בעל זבוב" (מומלץ ביותר חחח)


http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7% ... 7%A4%D7%A8)


Simon
Simon is a character who represents peace and tranquillity and positivity. He is often seen wandering off by himself in a dreamy state and is prone to fits of fainting and hallucination, likely epileptic in nature. He is in tune with the island, and often experiences extraordinary sensations when listening to its sounds. He loves the nature of the island. He is positive about the future. He has an extreme aversion to the pig's head, the "Lord of the Flies", which derides and taunts Simon in a hallucination. After this experience, Simon emerges from the forest to tell the others that the "beast" that fell from the sky is actually a deceased parachutist caught on the mountain. He is brutally killed by the boys, who ironically mistake him for the beast and kill him in their "dance" in which they "ripped and tore at the beast". It is implied that Ralph, Piggy, Sam and Eric partake in the killing. The final words that the Lord of the Flies had said to Simon vaguely predicted that his death was about to occur in this manner. Earlier in the novel Simon himself also predicts his own death when he tells Ralph that he will "get back all right",[26] implying that, of the two of them, only Ralph will be saved. Simon's death represents the loss of truth, innocence, and common sense. Simon is most commonly interpreted as a Christ figure because of his ability to see through misconception, unlike the rest of the boys, and the events he experiences in the book that parallel those of Jesus' life.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_of_the_Flies


http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%97%D7%99%D7%94


בהמשך אני אוסיף עוד נקודות רבות ואנסה לחברם ליריעה אחת והומוגנית.



Simon Templar : The Saint
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Templar

aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am


Re: סיימון, החיה הרעה וה-א'

הודעהעל ידי aleph111 » ה' ספטמבר 25, 2014 11:33 am

aleph111 כתב:
Simon Templar : The Saint
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Templar





אם כבר נגעתי בסיימון והחיה הרעה (666), שזה 333 כנגד 333...ומה שיש ביניהם, ה-א' המכריעה ביניהם.


הקשר הגורדי – 333

הקשר נעשה על ידי גורדיוס, האיכר שהפך למלך פריגיה, בזכות זה שהיה הראשון לעבור על פני פסלו של האל סבזיוס (זאוס). בנו, המלך מידאס, קשר את העגלה של אביו בקשר ששום קצה חבל לא בלט ממנו - הוא הקשר הגורדי. האמונה הייתה שמי שיצליח להתיר את הקשר הגורדי הוא האיש שיכבוש את אסיה. בשנת 333 לפנה"ס, כשהחל אלכסנדר הגדול בכיבושיו, עבר בפריגיה שבה עמדה עדיין העגלה הקשורה. משהבין שהתרת הקשר תיתן לו, לפחות סמלית, את יבשת אסיה, הוא חתך את הקשר הגורדי בחרבו לשני חצאים, במכת חרב אחת. יש הקוראים מאז לפתרונות חותכים ואכזריים לבעיות בשם "הפתרון האלכסנדרוני"
http://eureka.stips.co.il/item/18049/%D ... 7%93%D7%99


ישראל, אלכסנדר מוקדון ושמעון הצדיק Simon the Saint


פיניקיה וארץ ישראל

בשנת 333 לפני הספירה התקדם אלכסנדר לכיוון פניקיה וארץ ישראל (היוונים קראו לחבל ארץ זה בשם קוילה סוריה), אחר שכבש את כל אסיה הקטנה והחיל עליה של שלטונו. מטרתו בפיניקיה הייתה לכבוש את הבסיסים הימיים החשובים של הפרסים, צור וצידון. אויבו של אלכסנדר, המלך הפרסי דריווש השלישי, התקדם לעברו. פרק זמן קצר לפני הקרב נפל אלכסנדר למשכב. אריאנוס מספר שחשדו בהרעלה, אך נראה שהמחלה נבעה מרחיצה במימיו הקרים של אחד הנחלים באזור.‏[21] רופא החצר, פיליפוס, הצליח לרפא את אלכסנדר בעזרת תרופה שרקח

היחס לאלכסנדר מוקדון ביהדות

רוב המקורות היהודיים מתייחסים בחיוב לאלכסנדר הגדול, על אף שהיה עובד אלילים:
האגדה בתלמוד‏[53] מספרת שהשומרונים הלשינו על היהודים לאלכסנדר מוקדון וקיבלו רשות ממנו להחריב את ירושלים. כדי לבטל את הגזרה, שמעון הצדיק יצא מירושלים לקראת אלכסנדר מוקדון לבוש בבגדי כהונה, כדי לכבדו. במפגש ביניהם באנטיפטרס ירד אלכסנדר ממרכבתו והשתחווה לשמעון הצדיק בהסבירו שדמותו של שמעון הצדיק הולכת לפניו במלחמותיו. על פי הגמרא, לכבוד אירוע זה נקבע יום כ"ה בטבת ליום שמחה (עיין ערך מגילת תענית).

היחס לאלכסנדר באסלאם

אלכסנדר מוזכר בקוראן‏ בכינוי "ד'ו אל-קרנין" (ذو القرنين), "בעל הקרניים", בגלל אגדה שאללה הצמיח לו קרניים שינגחו את חומות אויביו. יש המחשיבים אותו כנביא. מסופר בסורת המערה שאלכסנדר כלא את גוג ומגוג בחומה, אותה הם יפרצו רק באחרית הימים.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%95%D7%9C



אלכסנדר ושמעון הצדיק

http://www.daat.ac.il/encyclopedia/value.asp?id1=2890

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7% ... 7%99%D7%A7


כמובן שלא נקפח גם את ר' שמעון בר יוחאי...הזוהר והקבלה....




ה-א' (אוויר רוח מכריע ביניהם)




In your dream you see me clear
I have no restraint, no fear
Powerless I watched from faces I'd assumed.
My purpose set. My will defined.
Caress the air.
Embrace the skies.
Escape the sorrow and restraint of mortal cities.

Give me time I will be clear.
Given time you'll understand
What possesses me to right what you have suffered.
I'm in this mood because of scorn.
I'm in a mood for total war.
To the darkened skies once more and ever onward.

So many years I stood among the thoughts
and tears of those I served.
Among my own I was alone through my own doing.
All the years I walked unknown
behind the faces I assumed.
Powerless to clear your mind of what you'd suffered.

They fall again.
They fall again.

Give me time I will be clear.
Given time you'll understand
What possesses me to right what you have suffered.
I'm in this mood because of scorn.
I'm in a mood for total war.
To the darkened skies once more and ever onward.
There is no faith in which to hide.
Even truth is filled with lies.
Doubting angels fall to walk among the living.
I'm in this mood because of scorn.
I'm in a mood for total war.
To the darkened skies once more and ever onward.

I'd only come here seeking peace.
I'd only come here seeking me.

It seems I came to leave.



המשך יבוא...
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: סיימון, החיה הרעה וה-א'

הודעהעל ידי aleph111 » ו' ספטמבר 26, 2014 1:05 pm

החיה הרעה,

עוד משחר האנושות עד ימינו אנו נפוצו במיתולוגיות ובאגדות עמים סיפורים על מפלצות וחיות אגדיות. לרוב הארכיטיפוס של אגדות העם הללו הוא בעל נרטיב דומה בו המפלצות שומרות על מקום או דבר מה חשוב ובעל ערך (לטוב או לרע). לדוגמא הכלב קרברוס "שד מהתהום" בעל 3 ראשים (בגרסאות אחרות 50 או 100 ראשים) השומר על הכניסה לשאול.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7% ... 7%99%D7%94)

החיות הרעות הללו מופיעות באגדות ובמיתולוגיות בדרך כלל במערות, לבירניתים (מבוכים) או במעבה יערות עבותים....בפשטות, משכנם על פי רוב במקומות שאינם מיושבים, אזורים חשוכים ואפלים.

בקומדיה האלוהית של דנטה (המחולקת לשלשה חלקים) החלק הראשון נקרא "התופת" שבו מתוארת הירידה של הגיבור לגיהינום והמעבר בו. הסיפור לכשעצמו נפתח כאשר דנטה (הדמות הראשית) מתעורר באמצע יער אפל בלי להבין איך הגיע לשם, לאחר מכן חיות טרף שונות מתחילות לרדוף אחריו, ומכאן הוא נקלע למסע בלתי צפוי.

וַיְהִי בְּמַחֲצִית הַדֶּרֶךְ שֶׁל חַיֵּינוּ
מָצָאתִי אֶת עַצְמִי בַּאֲפֵלַת הַיַּעַר
יַעַן כִּי מִדֶּרֶךְ הַיָּשָׁר סָטִיתִי.

בתופת דנטה נעזר במורה דרך בשם וירגילוס (משורר רומי) לעבור דרך תשעת השערים (מעגלים). וכאן על השערים מופיעה הכתובת הבאה חחח

דַּרְכִּי עוֹבֵר נָתִיב אֶל מִשְׁכְּנוֹת הַסֵּבֶל,
דַּרְכִּי עוֹבֵר נָתִיב אֶל עִנּוּיֵי הַנֶּצַח,
דַּרְכִּי עוֹבֵר נָתִיב אֶל אֲרוּרֵי הַחֶלֶד.
אֶת אֻמָּנוּת מְלַאכְתִּי הֲלֹא כּוֹנֵן הַצֶּדֶק…
בְּטֶרֶם הֱיוֹתִי, לְבַד מִן הָאַלְמָוֶת
דָּבָר לֹא נִתְחוֹלֵל. אֲנִי קַיָּם לָעַד,
הַבָּא בְּשַׁעֲרִי – מִן הַתִּקְוָה חֲדַל נָא!

מכיוון שהגיהינום בסיפור דנטה בנוי מתשעה מעגלים כמובן ככל שהוא מעמיק הסבל רק הולך וגובר, ובחלק האחרון של התופת, תחתית הגיהינום המקום שמכאן אין לרדת יותר מסיים את הסיפור בתיאור הבא, שלהבנתי הוא הפנטגרם ההפוך.

הֵרַמְתִּי אֶת עֵינַי, לִבִּי סָמוּךְ, בָּטוּחַ,
כִּי אֶת פְּנֵי לוּצִיפֶר אֶרְאֶה שׁוּב כְּמִקֹּדֶם,
אַךְ תַּחַת זֹאת רָאִיתִי אֶת שְׁתֵּי רַגְלָיו לְמַעְלָה.
וְאִם אוֹבֵד עֵצוֹת וְגַם נָבוֹךְ הָיִיתִי,
יִשְׁפֹּט נָא עַם הָאָרֶץ שֶׁבִּינָתוֹ קָצְרָה
מִלְּהָבִין הֵיכָן עָבַרְתִּי זֶה הָרֶגַע.

דנטה ומורה הדרך בתופת בעצם מתחילים את המסע חשוך ואפל, ומתחילים לרדת על גופו הענקי של לוציפר, אולם כאשר דנטה מביט מעלה ומצפה לראות את שלשת ראשיו (או המזלג/קילשון המשולש) לתדהמתו הוא רואה את שני כפות רגליו (כף-רגל=333), בסופו של דבר הוא מבין שהוא שאשליית הירידה הינה בעצם עליה מן התופת...ומה שהתחיל בתופת של יער חשוך ואפל מסתיים בהתבוננות באור הכוכבים.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7% ... 7%99%D7%AA
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7% ... 7%A8%D7%99


אם הפואמה של דנטה אליגיירי מתבססת ברובה על המיתולוגיות היוונית והרומית כגון קרברוס הכלב בעל שלשת הראשים שומר השאול, מינוטאורים, הרפיות, אודיסאוס וטריסאסיס הנביא העיוור, וכולי. אצל טולקין הגיבור עובר את אותו סוג של מעבר בחושך והפחד שאופף אותו בדרכו דרך גבעת הרוחות, ביצות המתים, המערה, וגם אצלו מסתיים ממש כמו דנטה באור הכוכבים. אולם אצל טולקין השימוש במיתולוגיות הוא בעיקר מכיוון הצפון אירופאיות כגון יצורים דמויי גמדים (אלפים), דרקונים, טרולים וגובלינים מהמיתולוגיה הנורדית. וזהו דוגמא מוחשית חוצת תרבויות שאותה מתאר ג'וזף קמפבל בספרו הנודע "הגיבור בעל אלף הפנים" החוצה את עולם התת מודע אל עבר המודע הקולקטיבי.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92'%D7 ... 7%99%D7%9F

http://www.text.org.il/index.php?book=1304056
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 7%95%D7%AA


הנקודה שלעניות דעתי נמצאת ברובד עמוק יותר מהאספקט הפסיכולוגי המילולי הקולקטיבי המשותף לכל כך הרבה תרבויות כגון סיפור המבול, הינה מצויה באספקט המספרי הקולקטיבי לכל אותם התרבויות (עבר והווה). ואם לדוגמא אני לוקח את הקומדיה האלוהית של דנטה עם תשעת המעגלים/עולמות, אז אפשר גם להצליב את זה עם המיתולוגיה הנורדית בעלת תשעת העולמות (111 כפול 9=999+א=1000), ומתחבר יחדיו עם הגיבור בעל אלף(1000) הפנים של ג'וזף קמפבל (כמובן שזה מורכב בהרבה).


בהמשך אני אגע בחיה הרעה האוניברסלית (הטובה ומטיבה) המצויה בקרקעית התודעה או באר השלג.

http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_John

איוב 40:15

טו הִנֵּה-נָא (111) בְהֵמוֹת, אֲשֶׁר-עָשִׂיתִי עִמָּךְ; חָצִיר, כַּבָּקָר יֹאכֵל.
טז הִנֵּה-נָא (111) כֹחוֹ בְמָתְנָיו; וְאוֹנוֹ, בִּשְׁרִירֵי בִטְנוֹ.
יז יַחְפֹּץ זְנָבוֹ כְמוֹ-אָרֶז; גִּידֵי פַחֲדָו יְשֹׂרָגוּ.
יח עֲצָמָיו, אֲפִיקֵי נְחֻשָׁה; גְּרָמָיו, כִּמְטִיל בַּרְזֶל.
יט הוּא, רֵאשִׁית דַּרְכֵי-אֵל; הָעֹשׂוֹ, יַגֵּשׁ חַרְבּוֹ.
כ כִּי-בוּל, הָרִים יִשְׂאוּ-לוֹ; וְכָל-חַיַּת הַשָּׂדֶה, יְשַׂחֲקוּ-שָׁם.
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: סיימון, החיה הרעה וה-א'

הודעהעל ידי Archon » ו' ספטמבר 26, 2014 5:16 pm

מעניין.
תמיד אני אומר שצללתי כל כך עמוק עד שלבסוף הגעתי לפני הים. lol :BIGGRIN
Live for nothing. Die for something
סמל אישי של המשתמש
Archon
מנהל ראשי
מנהל ראשי
 
הודעות: 672
הצטרף: ה' נובמבר 21, 2013 1:16 pm

Re: סיימון, החיה הרעה וה-א'

הודעהעל ידי Archon » ב' ספטמבר 29, 2014 6:55 pm

Live for nothing. Die for something
סמל אישי של המשתמש
Archon
מנהל ראשי
מנהל ראשי
 
הודעות: 672
הצטרף: ה' נובמבר 21, 2013 1:16 pm



חזור אל מיסטיקה ודת

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 0 אורחים

cron