revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

חוקי הפורום
לפני פרסום תגובות או נושאים, חובה לקרוא את חוקי הפורום
לא מוצאים את הידיים והרגליים? כנסו לאינדקס של הפורום לגישה נוחה לנושאים שנמצאים בו

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי howlin' wolf » ב' דצמבר 14, 2015 3:08 pm

We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same

War is the father of all and the king of all; and some he has made gods and some men, some bond and some free.
סמל אישי של המשתמש
howlin' wolf
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1566
הצטרף: ש' מאי 19, 2012 6:07 pm


Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי bud » ג' דצמבר 15, 2015 5:28 pm

bud
חבר קבוע
חבר קבוע
 
הודעות: 890
הצטרף: ה' אוגוסט 01, 2013 8:30 pm

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי עוד אחת » ד' דצמבר 16, 2015 11:56 am

bud כתב:


מרתק.
אשמח אם יפתח דיון על הרעיון האחורי שהוא מעביר, שאנרגיית המסחר מועברת למתים וכו'.
אני חושבת שזה עבודה של האבירים ממלטה.
עוד אחת
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1687
הצטרף: ד' אפריל 11, 2012 3:49 pm

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי עוד אחת » ה' דצמבר 17, 2015 9:25 am

עוד אחת כתב:
bud כתב:


מרתק.
אשמח אם יפתח דיון על הרעיון האחורי שהוא מעביר, שאנרגיית המסחר מועברת למתים וכו'.
אני חושבת שזה עבודה של האבירים ממלטה.


קצת דומה לסרט למעלה ומחבר את העניין בחוק לטמפלרים, שמהם יצאו אבירי סנט ג'והן ומהם האבירים מלטה.
לא יודעת אם הסרט הזה מדייק בהקשרים המילוליים שלו תמיד (לדעתי לא) אבל רוח הדברים ברורה.
הניתוח שלו בודק בדרך כלל שפות אירופאיות מאוחרות יותר ולכן, זה עושה רושם שעיקר הקומבינה על כולנו נוצרה בצפון אירופה באלף השנים האחרונות, ע"י אריסטוקרטים (האבירים ממלטה).
אגב, אני לא ממש מבינה מה הם רוצים, אבל קצת התעודדתי, כי זה נשמע כמו עולמם הפרטי, המחשבה היוצרת שלהם ואולי זה לא כזה נטוע עמוק בקרקע המציאות ואפשר ליצור מציאות מיסטית אחרת, אם רק נקבל כלים כפי שלהם יש ונפתח את הראש.

https://www.youtube.com/watch?v=feIC_I-c5q8
עוד אחת
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1687
הצטרף: ד' אפריל 11, 2012 3:49 pm

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי aleph111 » ה' דצמבר 17, 2015 11:13 am

עוד אחת כתב:
עוד אחת כתב:
bud כתב:


מרתק.
אשמח אם יפתח דיון על הרעיון האחורי שהוא מעביר, שאנרגיית המסחר מועברת למתים וכו'.
אני חושבת שזה עבודה של האבירים ממלטה.


קצת דומה לסרט למעלה ומחבר את העניין בחוק לטמפלרים, שמהם יצאו אבירי סנט ג'והן ומהם האבירים מלטה.
לא יודעת אם הסרט הזה מדייק בהקשרים המילוליים שלו תמיד (לדעתי לא) אבל רוח הדברים ברורה.
הניתוח שלו בודק בדרך כלל שפות אירופאיות מאוחרות יותר ולכן, זה עושה רושם שעיקר הקומבינה על כולנו נוצרה בצפון אירופה באלף השנים האחרונות, ע"י אריסטוקרטים (האבירים ממלטה).
אגב, אני לא ממש מבינה מה הם רוצים, אבל קצת התעודדתי, כי זה נשמע כמו עולמם הפרטי, המחשבה היוצרת שלהם ואולי זה לא כזה נטוע עמוק בקרקע המציאות ואפשר ליצור מציאות מיסטית אחרת, אם רק נקבל כלים כפי שלהם יש ונפתח את הראש.

https://www.youtube.com/watch?v=feIC_I-c5q8


לעניות דעתי במקרה הטוב ביותר הוא צודק ב- 49.5%


בנדיקט אנדרסון קהילות מדומיינות - Imagined community

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7 ... 7%95%D7%AA






נ.צ.

ים=50=נ

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יִקָּווּ הַמַּיִם מִתַּחַת הַשָּׁמַיִם אֶל-מָקוֹם אֶחָד, וְתֵרָאֶה, הַיַּבָּשָׁה; וַיְהִי-כֵן. י וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לַיַּבָּשָׁה אֶרֶץ, וּלְמִקְוֵה הַמַּיִם קָרָא יַמִּים

THE WELL OF UR-D
http://norse-mythology.org/cosmology/yg ... ll-of-urd/

https://en.wikipedia.org/wiki/Nu_(mythology)

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7 ... 7%99%D7%A8)

https://en.wikipedia.org/wiki/Ur

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7 ... 7%95%D7%A8
https://en.wikipedia.org/wiki/Standard_of_Ur

https://en.wikipedia.org/wiki/Urheimat
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי howlin' wolf » ה' דצמבר 17, 2015 6:25 pm

We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same

War is the father of all and the king of all; and some he has made gods and some men, some bond and some free.
סמל אישי של המשתמש
howlin' wolf
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1566
הצטרף: ש' מאי 19, 2012 6:07 pm

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי aleph111 » ה' דצמבר 17, 2015 8:47 pm


הי

אם מותר לי להוסיף לסרטון שצרפת (דקה 2:28) בנוגע לתאריך ינואר 6 הידוע גם כחג הכסיל (אני אישית קורא לו חג האפס חחח).

The plot itself needs little introduction. It tells the story of a beautiful gypsy street dancer who is condemned as a witch by the archdeacon Claude Frollo who simultaneously lusts after her. Quasimodo, the deformed but well-intentioned bell ringer of Notre Dame Cathedral, falls in love with Esmerelda and tries to save her from her fate by hiding her in the cathedral’s tower. When a crowd of Parisian merchants and artisans, misunderstanding Quasimodo’s motives, attacks the cathedral in an attempt to liberate her, the story ends in tragedy. Years later when a gravedigger stumbles across Esmerelda’s remains, he finds the skeleton of a hunchback curled around her.
The historical reconstruction in the book’s first section offers an excellent example of Hugo’s medievalism. The novel opens on the 6th of January 1482 on the occasion of the annual Feast of Fools. The Feast was a popular medieval festival, celebrated by clergy and laity until the sixteenth century in various countries, but principally in France. The central idea of the festival was akin to a mock social revolution, in which power, dignity, and impunity are briefly conferred on those in a subordinate position (a medieval successor to the Roman Saturnalia, which served a similar parodic function). Throughout the opening book, a jeering mob, made up mainly of students, shouts insults at ecclesiastical and university officials. Hugo’s audience would not have missed the revolutionary overtones of this opening scene, and the date assigned for the plot, 1482, fixes the action firmly in the Late Middle Ages; that is, on the cusp of a more humane and enlightened period
http://h-france.net/fffh/classics/medie ... otre-dame/


aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי aleph111 » ו' דצמבר 18, 2015 10:22 am

aleph111 כתב:
הי

אם מותר לי להוסיף לסרטון שצרפת (דקה 2:28) בנוגע לתאריך ינואר 6 הידוע גם כחג הכסיל (אני אישית קורא לו חג האפס חחח).

The plot itself needs little introduction. It tells the story of a beautiful gypsy street dancer who is condemned as a witch by the archdeacon Claude Frollo who simultaneously lusts after her. Quasimodo, the deformed but well-intentioned bell ringer of Notre Dame Cathedral, falls in love with Esmerelda and tries to save her from her fate by hiding her in the cathedral’s tower. When a crowd of Parisian merchants and artisans, misunderstanding Quasimodo’s motives, attacks the cathedral in an attempt to liberate her, the story ends in tragedy. Years later when a gravedigger stumbles across Esmerelda’s remains, he finds the skeleton of a hunchback curled around her.
The historical reconstruction in the book’s first section offers an excellent example of Hugo’s medievalism. The novel opens on the 6th of January 1482 on the occasion of the annual Feast of Fools. The Feast was a popular medieval festival, celebrated by clergy and laity until the sixteenth century in various countries, but principally in France. The central idea of the festival was akin to a mock social revolution, in which power, dignity, and impunity are briefly conferred on those in a subordinate position (a medieval successor to the Roman Saturnalia, which served a similar parodic function). Throughout the opening book, a jeering mob, made up mainly of students, shouts insults at ecclesiastical and university officials. Hugo’s audience would not have missed the revolutionary overtones of this opening scene, and the date assigned for the plot, 1482, fixes the action firmly in the Late Middle Ages; that is, on the cusp of a more humane and enlightened period
http://h-france.net/fffh/classics/medie ... otre-dame/







ויקטור הוגו – גרנד מסטר של מסדר ציון Prieuré de Sion

מכיוון שיצא לי להזכיר את שמו של ויקטור הוגו בנוגע לספרו המפורסם "הגיבן מנוטרדאם", רציתי לשפוך מעט יותר אור על הנושא.

ויקטור-מארי הוגו (בצרפתית: Victor-Marie Hugo;‏ 26 בפברואר 1802 - 22 במאי 1885) היה סופר, משורר, מחזאי ופוליטיקאי צרפתי. ממייסדי זרם הרומנטיקה, נחשב לגדול משוררי צרפת ומעבר לגבולות ארצו נודע בעיקר בשל ספריו המפורסמים: "הגיבן מנוטרדאם" ו"עלובי החיים". התעניין גם באמנויות היפות: השאיר רישומים ובתחום האדריכלות היה ממובילי תנועת התחייה הגותית בצרפת.
בשנת 1831 פורסם הרומן הגדול הראשון שלו "הגיבן מנוטרדאם". היה זה בעקבות גילוי כתובת ביוונית במגדל הפעמונים - "ANAГKH" - שפרושה "צורך/הכרחי". ויקטור הוגו היה סקרן לדעת מי חרט את הכתובת. כתיבת הרומן, שנקרא על ידי מחברו "נוטרדאם של פאריז" היה להציג את מכמני קתדרלת נוטרדאם דה פארי לציבור הרחב, אחרי החורבן שעשה בה ההמון בימי המהפכה הצרפתית, אשר ראה בה את סמל השלטון. הרומן זכה להצלחה בצרפת, שעוררה, בין השאר, תנועה לשימור המבנים מן התקופה הגותית בכלל ולשימור קתדרלת נוטרדאם דה פארי בפרט. הספר תורגם לשפות רבות וזכה להצלחה רבה בכל העולם, ועל בסיסו נעשו מחזות וסרטים.
בסיפורים שכתב, ביקש לעורר תקווה בלב העניים והסובלים ולהבטיח להם חיים יפים וצודקים.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7 ... 7%92%D7%95


הגיבן מנוטרדאם

הספר מגולל את סיפורם של הגיבן המעוות 'קווזימודו' מצלצל הפעמונים בקתדרלה נוטרדאם בפריז, איזמרלדה הצוענייה הרקדנית היפהפייה, והכומר קלוד פרולו האפוטרופוס של קווזימודו שנמשך אף הוא אחר איזמרלדה באהבה אסורה ומעוותת. ישנה דמות נוספת של זקנה אשר בתה נחטפה נחטפה על ידי צוענים לפני שנים רבות ובעקבות זאת היא מתעבת צוענים ובפרט את איזמרלדה.

במרכז העלילה קתדרלה נוטרדאם המצויה בשכונת עוני של פריז (בניגוד למציאות). בכנסייה עובד כומר קתולי, קלוד פרולו, אשר מאמץ תינוק אשר ננטש בשל כיעורו ומכנהו קווזימודו. שמו של קווזימודו הוא מעין "לשון נופל על לשון" - מחד, שמו ניתן לו כיוון שהוא התגלה על ידי פרולו על מפתן הכנסייה בבוקרו של שמיני של פסחא, הנקרא גם "יום ראשון קווזימודו"; ומאידך, פירוש המילה quasimodo בלטינית הוא "כמעט מוכן" או "עשוי למחצה", ביטוי הרומז על מומו של קווזימודו.
במקביל לעלילה העוקבת אחר פרולו, מסופר על המתרחש בשכונת הגנבים- הצוענים. בשכונה נתפס על ידי הצוענים אזרח העיר, פייר גרינגואר, אשר הספר נפתח במחזה שכתב ומוצג בפני האצולה. הוא מועמד למשפט ונידון למוות. הצוענים מסכימים להוציאו לחופשי אם ינשא למישהי מעדתם. אזמרלדה היפהפייה מסכימה להצעה כדי להציל את חייו.
בקתדרלה, קווזימודו החירש אשר העובד כמצלצל הפעמונים, מואשם, בניסיון חטיפה של אסמרלדה. נגזרים עליו עינויים לעיני העוברים ושבים. לאחר שנסתיימו העינויים הוא מתחנן לעזרה. אסמרלדה חשה לעזרתו והוא מתאהב בה.
בהמשך, הכומר פרולו דוקר את סרן פאבוס- קצין יפה תואר אשר אזמרלדה מאוהבת בו אף על פי שהוא אינו חש רגש כלפיה, כאשר הוא מוצא את אסמרלדה בחיקו. היא נושאת באשמה ונדונה להוצאה להורג עקב היותה מכשפה, יחד עם העז, המסמלת את השטן. ההוצאה להורג היא פרי עמלה של אישה זקנה, המכונה "השקית", אשר בתה נחטפה לפני שנים רבות. היא רואה בפגיעה באזמרלדה הצוענייה נקמה בצוענים שחטפו את בתה.
ציבור עניי העיר מנסה להציל את חייה של אזמרלדה האהודה בהפגנות ומהומות הנערכות בפריז, אך הם אינם מצליחים למנוע את ההוצאה להורג. זמן מועט לפני כן, הזקנה מגלה כי בחזקת איזמרלדה נעל שהיא נתנה לבתה לפני שנחטפה. היא מבינה כי אזמרלדה היא הבת שנחטפה, אולם אינה מצליחה למנוע את ההוצאה להורג.
בסוף הספר, מסופר אשר בבית הקברות של פריז שלד של אישה מחובקת בגיבן. בניסיונות שנעשו להפריד בין השלדים, שלד הגיבן מתפורר.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7 ... 7%90%D7%9D

ההיסטוריונים כותבי הספר "דם קדוש, גביע קדוש" המפרטים את שושלת הגרנד מסטרים של הטמפלרים שיצאו מירושלים מכלילים את ויקטור הוגו (שנים 1884-1885) כגרנד מסטר של הארגון הסודי...(בתחתית הקישור הבא).
https://en.wikipedia.org/wiki/Priory_of_Sion
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7 ... 7%95%D7%9F

כאמור העלילה בספר מתייחסת לקתדרלה של נוטרדאם בפריז בה ויקטור הוגו מצא את הכתובת החרוטה על הקיר "צורך/הכרחי" שעניינה את סקרנותו, ואני מניח שמה שסיקרן אותי בזמנו זה אודות מה סיקרן אותו שגרם לו לחצות את הקווים מהדת הקתולית לעבר השני...וכמובן מהו הצורך ההכרחי המתקשר גם באופן כלשהו אל העז או השטן.

דבר נוסף שסיקרן אותי זה ההקשר בין הקתדרלה של נוטרדאם בפריז לבין הקתדרלה של נוטרדאם בירושלים.

אכסניית נוטרדאם דה פרנס (Notre-Dame de France), כיום נוטרדאם דה ז'רוזלם

לאחר שנים אחדות של פעולת תעמולה בצרפת שב הברון דה פיילא ב-1882 לירושלים בראש קבוצת צליינים גדולה ובה יותר מאלף איש. שיירת האלף (Le Grand Caravan de Mille) אורגנה על ידי מסדר האבות האסומפסיוניסטים מצרפת (האבות של עליית מרים לשמים), אולם היא קמה הודות לפעילות של דה פיילא שיצר קשר עם המסדר בצרפת על מנת לארגן זרם רחב של צליינות אירופית-צרפתית שתהווה משקל נגד לצליינות הרוסית האדירה. צליינים קתוליים צרפתים אמידים הגיעו לחיפה בשתי אוניות פאר, אולם בשעת שהותם בירושלים התברר כי אין האכסניות הקיימות מסוגלות לקלוט מספר גדול כל כך של צליינים קתולים.
עד אז הצליחו הפרנציסקנים לספק את צורכי האכסון של הצליינים הקתולים, אך תוספת של 1,000 איש מעל למקובל לא יכלו לקלוט. בהיעדר מקומות לינה אוכסנו הצליינים במאהל מאולתר, שהוקם על המגרש שבו ניצב היום בניין הנוטרדאם. אנשי שיירת האלף, שגם התרשמו ממפעלם של הרוסים, הבינו את הצורך בהקמת אכסניה גדולה לצליינות הקתולית. דה פיילא נידב את המגרש, בסמוך לבית חולים סן לואי, והצליינים תרמו סכומי כסף גדולים. גם בשנים שלאחר מכן נערכו מגביות בצרפת לצורך הקמת המבנה.

כיוון שלאחר חלוקת העיר פחת מספר הצליינים הציעו אותו האבות למרבה במחיר. במכרז זכתה האוניברסיטה העברית, אך לבקשת הוותיקן הסכימה להעביר את הבניין לידיו תמורת סכום כסף גדול שיאפשר הקמת מעונות לסטודנטים. כיוון שהבעלות על האכסניה הפסיקה להיות צרפתית, שונה בהתאם גם שמו ל "נוטרדאם דה ז'רוזלם" (Notre-Dame de Jérusalem - "גבירתנו של ירושלים"). הישראלים כינו את המקום בשם 'מעונות האלף', כהמשך ישיר לכינוי 'אכסניית האלף'. ברבות השנים בנתה האוניברסיטה מעונות חדשים לסטודנטים שהתגוררו בנוטרדאם בגבעת רם, והשם 'מעונות האלף' נדד אתם לשם.
בהמשך הפך המקום למלון יוקרה, "Notre Dame de Jerusalem Center".
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7 ... 7%99%D7%9D
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7 ... 7%99%D7%96)




https://en.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9ra ... _de_Rennes

המשך יבוא...


נ.צ.

post55866.html?hilit=%D7%94%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%9D#p55866
post56672.html#p56672
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי howlin' wolf » ש' דצמבר 19, 2015 4:07 pm

We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same

War is the father of all and the king of all; and some he has made gods and some men, some bond and some free.
סמל אישי של המשתמש
howlin' wolf
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 1566
הצטרף: ש' מאי 19, 2012 6:07 pm

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי aleph111 » ש' דצמבר 19, 2015 6:02 pm

בהמשך לדברים מלמעלה...

צלע האלף

http://www.keithhunt.com/Benjamin.html
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am

Re: revolt against the modern world-נביאי השקר של המודרניות

הודעהעל ידי aleph111 » ש' דצמבר 19, 2015 6:33 pm

kreskas כתב:
aleph111 כתב:בהמשך לדברים מלמעלה...

צלע האלף

http://www.keithhunt.com/Benjamin.html


the real ALEF
is the hebrew massaiach
GODS WRIGHT HAND

I CAN PROOVE IT


Right not wright
prove not proove

Prove it please
aleph111
חבר ותיק
חבר ותיק
 
הודעות: 2663
הצטרף: א' יוני 24, 2012 11:16 am


הקודם

חזור אל דיון כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים